پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5313
-
الف
+

«مردی بدون سایه» جلوی دوربین رئیسیان

ساخت فیلم سینمایی جدید علیرضا رئیسیان با عنوان «مردی بدون سایه» کلید خورد.

ساخت فیلم سینمایی جدید علیرضا رئیسیان با عنوان «مردی بدون سایه» کلید خورد.

به گزارش آی‌فیلم و به نقل از خبرگزاری آنا، علیرضا رئیسیان سرانجام پس از حدود دو سال و با دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» جدیدترین فیلم سینمایی خود را در سکوت خبری کلید زد.

«مردی بدون سایه» سومین سه‌گانه پس از فیلم‌های «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان محسوب می‌شود که فیلمنامه آن برداشتی آزاد از «زن پارسا» الهی نامه عطار نیشابوری است و با نگاهی به مسائل اجتماعی به بحران عاطفی انسان معاصر می‌پردازد.

علیرضا رئیسیان خود تهیه‌کنندگی «مردی بدون سایه» را بر عهده دارد و قرار است بخش‌هایی از آن در یکی از کشورهای خارجی نیز تصویربرداری شود. احتمال تغییر نام این فیلم وجود دارد و تا چند روز آینده نام جدید آن مشخص می‌شود.

«دوران عاشقی» آخرین ساخته رئیسیان بوده که در سال ۹۳ با بازی بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، بیتا فرهی، نسیم ادبی، پرویز پورحسینی و … روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت و با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده است.

این کارگردان در کارنامه خود ساخت فیلم‌های سینمایی «دوران عاشقی»، «چهل سالگی»، «پرونده هاوانا»، «ایستگاه متروک»، «سفر» و «ریحانه» را دارد. با توجه به زمان زیادی که تا جشنواره فیلم فجر باقی مانده این احتمال وجود دارد که رئیسیان فیلم خود را برای جشنواره آماده کند.

ف ا/ ص گ

 

 

نظر شما
ارسال نظر